Інформація

щодо правил корегування семестрових оцінок

(в тому числі ліквідація академічної заборгованості)

 

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 26 січня 2011 року № 59 «Інструкція з ведення журналу обліку теоретичного навчання учнів професійно-технічних навчальних закладів» семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок та поетапної атестації. Якщо учень (учениця) був (ла) відсутній (я) на уроках протягом семестру – виставляється н/а (не атестований).

Семестрова оцінка може підлягати коригуванню у триденний термін після виставлення семестрової оцінки учні, які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника навчального закладу із заявою про проведення відповідного, у якій мотивують причину та необхідність його проведення.

Згідно заяви з резолюцією керівника навчального закладу про надання дозволу на корегування оцінки викладач проводить повторне оцінювання учня.

Корегування семестрового оцінювання проводиться не пізніше п’яти днів після подання заяви у разі хвороби учня чи інших поважних причин термін може бути продовжено.

За результатами оцінювання учнів видається відповідний наказ керівника навчального закладу. Скоригована оцінка за І семестр виставляється до початку ІІ семестру, за підсумками ІІ семестру – не пізніше 10 днів після закінчення поточного навчального року.

Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скорегованих семестрових оцінок.

 

Річна оцінка коригуванню не підлягає.

САЙТИ НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГАМ:

http://www.mon.gov.ua/   -  ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ Мiнiстерство освiти і науки Україн

www.testportal.gov.ua/  - Український центр оцінювання якості освіти - testportal.gov.ua

http://ostriv.in.ua/ -  Острів знань  працює за підтримкою Інституту обдарованої дитини.

http://www.intelach.ru  - Сайт программы Intel "Обучение для будущего"

ttp://school-sector.relarn.ru  - Сайт "Школьного сектора" Ассоциации РЕЛАРН.

http://edu.km.ru  Сайт Отдела образовательных проектов компании "Кирилл и Мефодий".

http://iatp.projectharmony.ru  - Сайт программы "Обучение и доступ к Интернет" компании "Project Harmony, Inc

.http://www.1september.ru  - Газета "Первое сентября".

http://www.gazeta.ru  - "Газета.Ru" - Интернет-газета. Новости социальной, политической, культурной, спортивной жизни, новости Интернета и компьютерного рынка.

ttp://www.microsoft.com/education/lesson/productivity/journey.asp  - Описание компьютерных программ и методические материалы для проведения занятий с их использованием, планы уроков.

http://school-sector.relarn.ru/efim/9pedsovet/index.htm - Список рассылки для учителей и других работников образования "Педсовет по средам" (pedsovet@ioso.ru) по вопросам организации и проведения образовательных телекоммуникационных и Интернет - Проектов в школе.

http://mylearn.ru/  -  Дистанционное образование и обучение в Интернет

http://www.bestlibrary.ru/  - Электронная библиотека.

http://ru.wikipedia.org/wiki/ - Википедия - свободная энциклопедия

http://www.parta.do.am/ - Парта для учителя - педагогика, методика, технология, обмен опытом, астрономия, математика, информатика, химия, биология, язык, литература

http://vmoui.narod.ru/ - Виртуальное методическое объединение преподавателей ...

http://www.en.edu.ru/ - Естественно-научный образовательный портал. Содержит ресурсы и ссылки на ресурсы по естественно-научным дисциплинам. Включает ресурсы для высшего профессионального и среднего школьного образования.

http://www.neo.edu.ru/wps/portal - Непрерывное образование преподавателей. Обучение. Педагогика в Интернете. Библиотека и другое.

http://www.fio.ru/ - Федерация Интернет Образования. В рамках этого проекта развернуты его филиалы, например:
- Учитель.ру ( http://teacher.fio.ru/ )
- В помощь учителю ( http://som.fsio.ru/ )

http://www.newseducation.ru/ - "Большая перемена". Здесь вы сможете узнать обо всем самом важном и интересном, о самом волнующем и наболевшем, о грустном и веселом, о серьезном и не очень

http://www.allbest.ru:8000/union/ - Союз образовательных сайтов. Сайты, библиотеки, коллекции рефератов.

САЙТИ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ПРЕДМЕТНИКІВ

ФІЗИКА ТА АСТРОНОМІЯ

http://www.fizika.ru Физика. На сайте размещены учебники физики, сборники вопросов и задач, тесты, описания лабораторных работ. Учителя могут найти здесь обзоры учебной литературы, тематические и поурочные планы, методические разработки.
http://www.infoline.ru/g23/5495/physics.htm Физические опыты. Оптика, механика, термодинамика, волны - физические процессы в анимированном формате. Есть возможность поучаствовать в форуме по физике и заказать CD-ROM с полноэкранными версиями представленной на сайте анимации в формате AVI.
http://phisica.boom.ru Мир физики. Астрономия, гравитация, квантовая физика, космология, механика. Молекулярная физика, околофизика, парадоксы. Электричество, ядерная физика, явления и эффекты. Книги и раритеты, а также форум и чат - физика on-line.
http://www.planetarium.ru Московский планетарий. На сайте отражена история планетария, представлена галерея, обсерватория, "Звездный клуб".
http://school.holm.ru/predmet/phisic/ Коллекция ссылок по физике на сервере "Школьный мир"
http://www.alleng.ru/edu/phys1.htm К уроку по физике - учебники по физике, специализированные сайты, разбор тем и примеров решения задач, урок по физике, лабораторные работы, методические и консультационные материалы по физике, статьи, методики преподавания и многое другое.
http://pagemarker.narod.ru/lab.html В данном разделе вы можете просмотреть все опыты, имеющиеся в лаборатории.
http://experiment.edu.ru/ Коллекция: естественнонаучные эксперименты
http://children.kulichki.net/raznoe/opyty/1.htm Занимательные опыты по физике и химии
http://demo.home.nov.ru/interest.htm Демонстрационные модели опытов
 

ХІМІЯ:

http://www.edu.yar.ru/russian/cources/chem/op/op1.html Опыты по Химии
http://kvaziplazmoid.narod.ru/praktika/ Занимательные опыты по Химии
http://www.i-deti.ru/ Журнал для родителей и педагогов. Он познакомит Вас с основами различных наук, провести простейшие опыты по физике и химии, научить наблюдать за природой и окружающими людьми.
http://him.1september.ru/articlef.php?ID=200602007 Эффективные опыты по химии.
http://schoolchemistry.by.ru/opyty/opyty.htm Химические опыты. (Химический портал "Школьная химия")
http://himica.ucoz.ru/load/2 VIP презентации бесплатно Репетитор по хими и биологии
http://www.alhimik.ru/demop/tit_exp.htm Демонстрационные опыты по химии и элементов.
http://lmagic.info/ "Уроки волшебства" - занимательные опыты и фокусы по физике и химии в школе
http://www.alhimik.ru/demop/vopr10.htm Вопросы к опытам по химии элементов ..
http://www.dmoz.org/World/Russian/Наука/Химия/Образование/ На сайте размещены методические рекомендации для студентов, справочные и учебные материалы, занимательные опыты по химии с видео- приложениями .
http://www.ximicat.com/info.php?id=84 Химический каталог
http://www.websib.ru/noos/chemistry/advice.htm Химический раздел

Математика

http://www.is.svitonline.com/malinman/rus/nav.htm  - веселая математика. Много интересной информации, интересны задачки, парадоксы.

http://www.unicyb.kiev.ua/MMEDIA/reports/TaisiyaNazarenko/index.htm

электронная библиотека математической литературы (математические издания, журналы, публикации, ссылки на страницы с математическими ресурсами Интернета)

Історія України та Всесвітня історія

http://www.doba.lviv.ua – Всеукраинская ассоциация преподавателей истории и общественных дисциплин „ Нова доба ”

http://www.ukrhistory.narod.ru/  - украинская историческая электронная библиотека

http://www.history.com.ua/    - Преподавание истории в школах Украины,  Вопроса к экзаменам, полезные ссылки (история Украины и Всемирная история в Интернете, каталог учебных заведений)

ГЕОГРАФІЯ

http://www.geodata.org.ua/- Геофизические данные в реальном времени. Информация о солнечной активности и состоянии Земли

http://geo2000.nm.ru/index1.htm - Информация о континентах и материках. Географические карты. Статьи обо всех странах мира. Возможность поиска информации за названием государства. Публикации путешественников о материках и континентах.

http://allworld.wallst.ru/ - Карты, символика, справочные и статистические сводки о 193 странах мира. Тематические ссылки. Словарь экономических сроков.

http://wgeo.ru/ - Проект "Всемирная география"

http://www.kruzo.com/voksvet/countries.php - Страны мира. Путеводитель.

ІНФОРМАТИКА:

http://naukapro.ru/books.htm  В помощь преподавателя информатики
http://www.sgu.ru/prcnit/teach/  В помощь преподавателя информатики
http://val-amochkina.narod.ru/  Сайт преподавателя
http://pcweek.ru/themes/detail.php?ID=52567  Пособие для преподавателей
http://results.metabot.ru/?&go=http://informatika-mex.moy.su/  Информатика для студентов
http://www.klyaksa.net/  Портал учителя информатики
http://www.informatka.ru/  Информатика и все о ней
http://inf.1september.ru/  Газета "Информатика"
http://www.tening.ru/  Информатика и информационные технологии обзор книг на русском языке
http://infoschool.narod.ru/  Информатика в школе
http://olympiads.ru/  Олимпиадная Информатика
http://www.phis.org.ru/informatika/  Информатика и информация. Пособие для учителей и учащихся 10-11 кл.
 

 Робота з обдарованими дітьми

В училищі реалізується програма  «ОБДАРОВАНА ДИТИНА» (на 2011-2015роки), яка включає:

1.Загальні положення.

2. Мету та основні завдання програми.

3. Основні заходи програми :

     - Організацію науково-методичного та кадрового забезпечення .

     - Систему пошуку обдарованих дітей.

     - Навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей.

4. Планування роботи з обдарованими дітьми.

5. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми.

 

Система роботи  з виявлення обдарованих дітей включає в себе:

 1. попередню діагностику сформованості інтелектуальних, творчих, спортивних та інших умінь;

 2. спостереження за роботою учнів на уроках ; під час  позакласних заходів;

 3. аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт, участі у різноманітних змаганнях;

 4. аналіз результатів участі учнів в олімпіадах, інтелектуальних змаганнях тощо.

 

Педагогі  працюють за окремими  програмами з обдарованими дітьми  в гуртках,

спортивних секціях,факультативних заняттях:

1.Вокальний гурток –  керівник Міщенко М.П..

2.«Творчість у моїй професії» - викладач спецдисциплін ткацького профілю   Найденко  С.М.

3.«Захисти себе від ВІЛ» – викладач хімії Мухоєдова Н.О.

4.Факультатив з математики «Модуль числа» –  викладач математики Довгейко О.О.

5.Факультатив з української мови «Ділова українська мова» –  викладач української мови та літератури Клок Н. М.

6.Факультатив  «Сучасна техніка та технологія виготовлення швейних виробів» – викладач спецдисциплін Коршок Т.В.

7.Факультатив "Від минулого до сьогодення" викладач спецдисциплін Лобєєва Я.М.

8.Факультатив «Перукарська справа» – викладач Чепурна О. А.

9.Факультатив за професійним спрямуванням з професії «Лицювальник-плточник» – викладач  спецдисциплін будівельного профілю Коблюк В.М.

10. Спортивна секція «настільний теніс» – викладач  фізичної культури  ПетренкоМ.І.


11.  Спортивна секція «волейбол» – викладач  фізичної культури  Карачун М.І.

12.  Спортивна секція «футбол» – викладач  фізичної культури  Мормоль М.М.

 

 

Кожен класний керівник училища на належному рівні організовує та проводить роботу з обдарованими дітьми. У течці класного керівника зібрано:

1. всі нормативні документи щодо організації вищеозначеної роботи;

2. методика американських вчених Хаана та Кафа щодо визначення напряму обдарованості кожного учня;

3. карти інформаційного банку даних «Обдаровані діти» групи;

4. пам’ятки педагогам для роботи з обдарованими дітьми;

5. пам’ятки для батьків «Як виховувати обдаровану дитину»;

6. бібліографічний покажчик «Дитяча обдарованість» та ін. 

Для відстеження результативності роботи та відзначення досягнень  учнів в училищі  видаються  щороку накази (за його підсумками) відбувається нагородження переможців

 

 

 

 

 

 

 

ПАМЯТКА МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ

 

    Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця.

Пам’ятай:  без знання стану здоров’я дітей неможливе правильне навчання і виховання. Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих у попередні роки.

 

                                  Вступаючи у контакт з дітьми, не варто будувати зверхні взаємини з ними.

Пам’ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими певною мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи. Намагайся частіше хвалити, заохочувати вихованців. Вивчай індивідуальні можливості й потреби кожного з них, наполегливо оволодівай методикою педагогічної співпраці. Карай учня лише тоді, коли без цього не можна обійтися.

 

                 Частіше всміхайся.

Пам’ятай: твоя усмішка дітям свідчить про те, що зустріч з ними тобі приємна, усмішка створює в людей загальний позитивний настрій.

 

                                  Плануючи свої перші уроки, подумай: як учні повинні поводитися на уроці, які звички культурної поведінки для цього слід спеціально виховувати і які з уже наявних треба закріпити.

Пам’ятай: якщо педагог не виховує в учнів певної системи корисних звичок, то на їхньому місці найчастіше виникають звички шкідливі. З перших уроків виробляй у вихованців певний стереотип поведінки, формуй позитивні навички; які види робіт будуть використані й виконані учнями на уроці, що необхідно зробити для того, щоб завдання вони виконували технічно грамотно, яка спеціальна підготовка для цього потрібна.

 

                 Плануючи урок продумай всі види роботи на уроці, його інтенсивність

Пам’ятай. більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною, цікавою роботою. Особливо важливими є два елементи: чого вони навчаються, виконуючи ті чи інші завдання, та до чого привчаться в процесі цієї діяльності.

 

                                  Важливе завдання вчителя - передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці.

Пам’ятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.

 

                                  Вчися вислуховувати учнів до кінця навіть тоді, коли, на твою думку, вони помиляються чи в тебе обмаль часу.

Пам’ятай: кожен вихованець має знати, що ти його вислухаєш.

Пам’ятай:: основне призначення оцінки - правильно визначити результати навчання учнів, їхні навчальні досягнення, динаміку зміни успішності.

                                  Без вимог педагога неможлива організація навчальної та суспільно корисної діяльності учнів. Здебільшого протягом 45 хвилин уроку вчитель ставить перед своїми вихованцями близько 100 вимог.

Пам’ятай слова А.Макаренка: "Без щирої, відкритої, переконливої, гарячої й рішучої вимоги не можна починати виховання колективу". Вимоги мають бути послідовними. Слід добиватися обов'язкового їх виконання від усього класу, не забуваючи про повагу до особистості учнів.

 

                                  Наполегливо оволодівай навичками самоаналізу уроку.

Пам’ятай слова В.Сухомлинського: "Один із секретів педагогічної творчості й полягає в тому, щоб збудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху".

 

                 Однією з важливих умов досягнення педагогічної творчості є вміння глибоко аналізувати весь комплекс, як своєї навчально-педагогічної діяльності, так і діяльності своїх колег, оцінювати різноманітні аспекти  життя училища, здійснювати творчий пошук учнів, подолання труднощів у спілкуванні.

                 Пам’ятай: ведення щоденника з перших кроків твоєї педагогічної діяльності дасть змогу активізувати внутрішній діалог із самим собою, сприятиме розвитку педагогічної думки - відвертої, самокритичної, творчої.

 

ПОРАДИ ДОСВІДЧЕНИХ КОЛЕГ МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ

 

v     Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто у класі.

 

v     Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.

 

v     Не використовуйте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.

 

v     Поясніть учням мету, завдання уроку.

 

v     Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.

 

v     Не спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники

 

v     Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці.

 

v     На уроці кожен учень має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.

 

v     При використанні технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності  не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.

 

v     При організації самостійної роботи, гри, усних відповідей не квапте учнів.

 

v     Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів інноваційних технологій.

 

v     Звертайте увагу на виховні аспекти уроку.

 

 

v     Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвоника. Проводьте фізхвилинку.

 

v     Пам’ятайте: кожний урок не повинен бути схожий на попередній.