03.02.2016р. в групі №3 за професією "Ткач ручного художнього ткацтва" був проведений відкритий урок з предмету Художні народні промисли (викладач Найденко С.М.). Тема Регіональні   особливості   орнаментації, технік вишивки України. Завданням уроку  було здійснити подорож по регіонам України, познайомитись з регіональними   особливостями   орнаментації вишивки, вивчити техніки української вишивки, сприяти розвитку творчого мислення,  уважності та художнього смаку, сприяти вихованню в учнів наполегливості до вивчення даної теми, розширити свій кругозір. Урок проходив у формі подорожі.


 

14.02.2014 року  в групі № 14 за професією «Касир торговельного залу Продавець продовольчих товарів» відбувся відкритий урок  на тему: «Особливості виробництва хліба та хлібобулочних виробів та вплив технологічних процесів на якість та формування споживчих властивостей», (викладач Суходуб І.М.). 

Насичений матеріал заняття викликав неабияку цікавість до теми, спонукав інтерес учнів до обраної професії. Завдяки вдало підібраним інноваційним методам мети уроку було досягнуто, про що свідчить заключний етап заняття.




 

14 лютого 2014 року був проведений відкритий урок з технології виготовлення одягу  у групі № 6 за професією "Вишивальник Кравець" на тему «Технологія обробки прорізних кишень у рамку» (провела Лобєєва Я. М.).  Мета уроку: ознайомити учнів з послідовністю обробки прорізної кишені в рамку, способами обробки; відпрацювання вміння користуватися інструкційно-технологічними картками.

 В ході уроку були використані такі методи і прийоми як незакінчені речення, робота в групах, міні-футбол, рефлексія; особливо заслуговує на увагу використання ІКТ, відео-урок.

 

 



12 лютого  в групі № 6 за професією «Вишивальник Кравець» відбувся відкритий урок з обладнання на тему «Будова механізму голки. Будова механізму лапки.» Під час уроку учні ознайомилися з механізмами лапки та голки, їх основними регулюваннями та недоліками, які можуть виникнути через неправильну роботу вказаних механізмів.

 

В ході уроку було використано ігрові методи навчання за допомогою комп’ютерних технологій, а саме складання пазлів. Також було застосовано такі методи, як робота в групах та рефлексія під час яких всі учні активно працювали та отримали нові знання.



12.02.2014 року в навчальному кабінеті № 10, був проведений відкритий урок з виробничого навчання в  групі № 14 за професією «Касир торговельного залу Продавець продовольчих товарів» (майстер виробничого навчання Міщенко Т.І.) за темою «Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, охорона праці. Вивчення нових видів вагів»

На уроці були використані нові інноваційні технології, застосовані інтерактивні методи навчання. Урок був змістовний та дуже цікавий, всі учні активно працювали, що свідчить про вдало побудовану структуру заняття.

 

 




В рамках предметного тижня викладачами Єрастова І.О. та Лиман Я.О. був проведений бінарний урок з географії та інформатики на тему «США». На уроці учні групи № 6 дізналися про особливості географічного положення, населення, господарства США, висловлювали власні думки, цікаві факти, виступали перед товаришами.

      При проведенні уроку застосовувалися мультимедійні презентації, інтерактивні вправи. метод проектів, комп’ютерне тестування



     

 

        11 грудня  2013 року в навчальній майстерні перукарів був проведений відкритий урок з виробничого навчання в групі № 10, ІІ курс. Майстер виробничого навчання Яскевич Л.М. обрала цікаву тему уроку, а саме «Різновиди гарячої завивки волосся із застосуванням прогресивних інструментів» та провела його в нетрадиційній формі з використанням інноваційних та інтерактивних методів навчання. Учні були обєднані в учнівські міні перукарні. У створених міні перукарнях «Ассоль», «Імідж», «Форсаж», учні удосконалювали уміння і навички виконання гарячої завивки волосся конусоподібними, подвійними та електрощипцями хвиля і презентували зачіски.

     Майстер виробничого навчання Яскевич Л.М. провела майстер-клас щодо способів накрутки волосся за допомогою пристосувань у побутових умовах.

    В невимушеній формі учні поглибили знання, ознайомилися з новинками перукарської справи і зможуть в майбутньому створювати власні шедеври – зачіски та при цьому отримувати непогані доходи.




     

 

    Відповідно плану роботи закладу, в рамках предметного тижня сфери послуг вже стало доброю традицією проводити відкриті  уроки як теоретичного так і виробничого навчання. Саме на таких уроках учні показують свої знання та вміння професійної роботи.

    10 грудня 2013 року свої вміння щодо професійної підготовки показали учні групи № 8, І курсу за професією Перукар (перукар-модельєр).

    Майстер виробничого навчання Чепурна Н.В. провела відкритий урок в групі на тему програми «Фарбування волосся». Саме на цьому уроці майстер виробничого навчання розкрила технологічний процес фарбування волосся, виклавши учням у доступній формі тему уроку «Фарбування волосся IV группоюбарвників». Урок пройшов на високому методичному та науковому рівні з застосуванням технологічних засобів навчання, який допоміг учням у освоєнні майбутньої професії перукаря.




 

      27.11.2013 в рамках проведення тижня присвяченого професії «Ткач ручного художнього ткацтва» в групі № 3 за професією «Ткач ручного художнього ткацтва» було проведено відкритий урок з предмету «Основи рисунку» на тему «Види драперій. Головні види складок». Завданням уроку було донести до учнів значення і роль драперій в зображувальному мистецтві.

     Під час проведення заняття  були заслухані повідомлення (випереджувальне домашнє завдання) учнів Боровик Дарини, Буйновської Вікторії та Пустовита Дмитра з історії виникнення драперій та іх призначення. 

    Учні, обєднані в команди, експерементальним шляхом визначали залежність форми складок від виду та структури тканини. Найбільш привабливий результат, обраний голосуванням, діти перенесли на папір


   

   

         25 листопада  2013 року в кабінеті №16, де вивчаються спеціальні  предмети ткацького профілю був проведений відкритий урок з технічного рисунку в групі № 3, І курс. Викладач Найденко С.М. обрала цікаву тему уроку: «Графлення канвового паперу для виконання технічного рисунка серветки переборної розміром 25х25см.» Учні були об’єднані у дві мінігрупи. Працювали теоретично і практично, виконували трудові прийоми при розташуванні канви на папері, удосконалювали уміння і навички з графлення канвового паперу серветки переборної. Було представлено наочний матеріал – асортимент технічних рисунків серветок виконаних різного типу і виду орнаменту. Урок пройшов на належному методичному та науковому рівнях, який досяг мети.

      Результатом роботи учнів є виконання переборних серветок на ручному ткацькому верстаті згідно технічного малюнка, який  вони створили самостійно, вклавши творчий задум при виконанні, виявляючи інтерес до професії,  яку  здобувають


      

       Вiдповiдно до  плану роботи закладу, графiку проведення вiдкритих урокiв 31.10.2013 був проведений вiдкритий урок з фiзичноi культури в групi № 12  III курс навчання, за професiею: «Муляр Штукатур Лицювальник-плиточник». За темою «Вивчення технiчних елементiв та прийомiв гри у футболi: удари по м'ячу, що лежить та котиться, удари головою. Навчальна гра».

      Урок вiдвiдали: заступник директора з навчально-виробничої роботи,  заступник директора з навчально-виховної роботи, методист,  голова МК фiзкультури, педагоги закладу.