День пам’яті  та примирення і 72-а річниця перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

 

          У 2017 році до Дня пам’яті та примирення психологічною службою закладу розроблено план заходів із відзначення 72-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

           04 травня в бібліотеці проведено засідання у форматі «круглого столу» для учнів закладу з обговорення науково-популярної та історичної літератури, присвяченої  світовій війні 1939-1945 років. Учні мали можливість висловити свою думку щодо історичних подій, а також отримали відповіді на питання, які їх цікавили. Бібліотекар Василенко Світлана Миколаївна знайомила учнів з літературними джерелами, які висвітлюють не тільки масштабні історичні події, а також з літературними спогадами учасників бойових дій того часу, їхніми судьбами в подальшому.

       05 травня майстер виробничого навчання Міщенко Тамара Іванівна надавала учням майстер-клас з виготовлення символічного знаку «Мак пам’яті».

Ці пам’ятні знаки використано учнями під час участі в урочистих заходах у місці 8 травня у поминальній панахиді за жертвами Другої світової війни, які відбулася на міському кладовищі біля меморіального комплексу та 9 травня у мітингу пам’яті до Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, що відбувся біля Меморіалу Слави у міському парку.

 

 

Фестиваль «Таланти  профтехосвіти»

 

07.03.2017 року у закладі відбувся 1 етап обласного фестивалю «Таланти профтехосвіти» за результатами якого визначено переможців – хореографічна композиція, яка поєднала дівчат з  групи № 2 та хлопців з групи  № 9.

Вальс, які виконували учні зачарував глядачів своєю яскравістю у поєднанні із сучасною музикою Христини Соловей. Танок, який виконували Свердлова Інна та Пилипенко Дмитро – це справжня історія кохання, що зачаровує чуттєвістю та акторськими здібностями танцюристів.

Отже не випадково, що на  заключному етапі фестивалю, якій відбувся 04 квітня у м. Конотоп, виступ нашого хореографічного колективу відзначено журі конкурсу як один з найкращих в номінації «хореографія».

           Вітаємо наших талановитих учнів та їх керівника Кібальчич Тетяну Юріївну та зичимо їм нових творчих досягнень в майбутньому!

 

З 16 по 20 січня в ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ» проводиться тиждень присвячений Дню Соборності України.

16 січня 2017 року відбулася лінійка присвячена цій врочистій даті. Учні прослухали виступ заступника директора з навчально-виховної роботи Єфіменко Маргарити Рагибівни, що 22 січня 1919 року об'єдналися дві українські держави, що постали на руїнах великих імперій: одна — Російської, інша — Австро-Угорської. Українська Народна Республіка (УНР) і Західноукраїнська Народна Республіка (ЗУНР) утворили єдину, соборну Українську державу. Ця подія засвідчила: українці — окремий народ, який, хоч і був довгі роки розділеним, не змішався з іншими, не втратив свого самоусвідомлення. І ось — має нарешті свою державу.

День соборності не був аж такою щасливою датою — після нього сталося ще багато трагічних для українців подій. Наш народ знову був розірваний між різними державами і владами. Та все ж той день, коли був підписаний Акт Злуки українських земель, довів, що возз'єднання таки можливе — якщо вірити в нього і робити все, аби воно відбулося.

У кожній області, кожній місцевості — свої історії, свої звичаї, свої неповторні особливості. Усі ми різні, та все ж кожен з нас — українець. Пам'ятаймо про це: тільки разом ми — сила!

Також в рамках тижня будуть проведені наступні заходи:

- оголошено конкурс на кращий учнівський плакат, підсумки якого будуть підведені 23 січня;

- 20 січня у бібліотеці закладу відбудеться виставка літератури пов’язана з цією подією.

6 грудня в нашому закладі відбулися змагання «Козацька наснага» присвячені до Дня Збройних Сил України. У змаганнях взяли участь дві команди найкращих учнів училища: «Гарячі перці», «Спартанці». У програмі змагань були наступні види «Втеча полоненого», «Сильніша рука», «Поштовх гирі», «Піднімання козака», «Козацький герць», «Перетягування канату», «Підтягування на перекладині» та «Естафета». Змагання пройшли в емоційній та дружній атмосфері. В напруженій боротьбі перше місце виборола команда «Гарячі перці», яка була нагороджена грамотами та солодкими подарунками.

10 листопада 2016 року Оникієнко І.П., класний керівник групи № 2,  провела відкриту виховну годину на тему «Життя людини – головна цінність», з метою пояснити учням значення слова «суїцид», сприяти формуванню ціннісного ставлення до життя людини, розвивати в учнів бажання зробити власне життя змістовним, сприяти задоволенню потреби приналежності до суспільства. На виховній годині були присутні групи І-ІІ курсів, викладачі, майстри та заступник директора з НВР Єфіменко М.Р.

 

Година спілкування пройшла в спокійній, дружній, невимушеній атмосфері, де кожен міг висловити свою точку зору стосовно того чи іншого питання.

"В здоровому  тілі - здоровий дух"

В ході свята відбулися змагання серед юнаків з таких видів змагань, як штовхання гирі, підтягування на поперечині, стрільба з пневматичної гвинтівки та різноманітні естафети. 



Тренінг «Планування сімї та репродуктивне здоровя»

21 січня на базі ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ» у рамках Державної програми «Репродуктивне здоровя нації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2006 р. № 1849, був проведений інформаційно-просвітницький тренінг, спрямованих на формування  відповідального ставлення до репродуктивного здоров’я, планування сім’ї, безпечної статевої поведінки, батьківства та безпечного материнства.

Назва тренінгу:  «Планування сімї та репродуктивне здоровя».

Метою заходу була  - популяризація здорового способу життя та формування відповідального ставлення до репродуктивного здоровя.

У заході прийняли участь учні групи № 7, 16, 2, 1, діти активно приймали участь у обговоренні проблеми та з задоволенням виконували запропоновані їм завдання. 

Час проведення: 3 години

«Психологічне насилля в сімї»


20 січня на базі ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ» головний спеціаліст сектору молоді та спорту Кролевецької РДА  Степаненко В.В. провела виховну годину  «Перегляд документального фільму»  у рамках проведеного районного етапу ХІІ міжнародного фестивалю документального кіно про права людини  з теми: «Психологічне насилля в сімї». Мета заходу – профілактика насилля в сімї,  формування відповідального ставлення до здоровя.

 

Зайнятість учнів у позаурочний час у гуртожитку

Естетичне виховання — формування в особистості здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси в усіх сферах діяльності.

Естетичне виховання зорієнтоване на формування естетичної свідомості та естетичної поведінки особистості.

Естетична свідомість — одна з форм суспільної свідомості, що реалізується через художньо-емоційне освоєння дійсності у формі естетичних почуттів, переживань, оцінок, смаків, ідеалів.

Естетичні почуття є особливими почуттями насолоди, які відчуває людина, сприймаючи прекрасне у навколишній дійсності та творах мистецтва.

Естетичний смак є здатністю людини правильно оцінити прекрасне, відрізняти прекрасне від потворного.

Естетичний ідеал — уявлення людини про прекрасне в абсолютному його вираженні.

 

Естетична свідомість, естетичні почуття, смаки, ідеали, переживання тощо, взаємодіючи між собою, зумовлюють естетичну поведінку, яка є втіленням прекрасного у конкретних вчинках людини.

Координати працівників правоохоронних органів Кролевецького РВ УМВС України, які закріплені за ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ»

1.     Посаду,    прізвище    ім'я    по    батькові    працівника    КМСД: старший
оперуповноважений кримінальної міліції у справах дітей Кролевецького
РВ УМВС України в Сумській області Мова В’ячеслав Володимирович.

2.     Адресу,   за  якою   розмішений   робочий   кабінет,   робочий   телефон,   для
запитань та пропозицій щодо організації профілактичної роботи в школах,
ВПУ,   ПАЛ: індекс 41300   Україна   Сумська   область   м.   Кролевець   вул.
Радянська, 21, кабінет № 10, т. 9-59-68.

3.     Електронну адресу сектору КМСД УМВС: kmsd.sumy@rambler.ru

4.     Електронну адресу Управління КМСД МВС: ditypolice@mvs.gpv.ua



Характеристика новоприбулого контингенту учнів та завдання колективу щодо організації навчально-виховного процесу

(виступ заступника директора з НВР Єфіменко М.Р. на педагогічній раді ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ»  21.11.2014 р.)

 

             Процес виховання складний і багатогранний, оскільки обумовлений найвищою метою – формування гармонійно розвиненої особистості. Досягнення  цієї мети здійснюється шляхом спрямування виховної роботи за трудовим, естетичним, розумовим, фізичним та моральним напрямами.

Орієнтовне положення про організацію виховної роботи в професійно-технічних  навчальних закладах, затверджене наказом № 257 від 16 квітня 2002 року  Міністерством освіти і науки України, наголошує:

1.6. Виховну роботу в ПТНЗ здійснюють:  директор,  заступники директора,  викладачі,  вихователі,  майстри виробничого навчання, старші   майстри  виробничого  навчання,  інструктори,  методисти, керівники фізичного  виховання,  викладачі  початкової  військової підготовки,    практичні    психологи,    соціальні    працівники, бібліотекарі,  керівники секцій,  гуртків,  факультативів,  органи учнівського  самоврядування.  В цій роботі бере участь Піклувальна рада,  батьківські  організації,  що  створені   при   навчальному

закладі.

     1.7. Організацію  і  керівництво  виховною  роботою  в  групі забезпечує  класний  керівник,   майстер   виробничого   навчання, вихователі, психологи, соціальні працівники.

Отже документ вказує, що виховання у професійно-технічному закладі здійснюють всі учасники виховного процесу.

У 2014-2015 навчальному році соціальним педагогом складено соціальний паспорт закладу. Згідно даним до «Кролевецького ВПУ» на навчання вступили 84 учні, з них юнаків 31, дівчат 53.

За географічною ознакою контингент новоприбулих учнів характеризується таким чином: міських 61 учень, із сільської місцевості 23 учні, з інших областей 3 учні.

За соціальним статусом на 1-му курсі навчаються 3 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них один учень під опікою.

Діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2.

Діти-інваліди – 1. Діти з обмеженими розумовими можливостями – 1.

Діти-напівсироти (один з батьків помер) – 1.

Діти з неповних сімей (батьки розлучені) – 4.

Діти з неблагополучних сімей (деструктивні сім‘ї) – 6.

Діти з багатодітних сімей – 2.

 

 

Доповнює характеристику контингенту учнів 1-го курсу статистика їх проживання у гуртожитку закладу.

Усього проживають у гуртожитку 12 учнів, з них: 8 юнаків, 4 дівчат, 2 дітей-сиріт, 9 з сільської місцевості, 3 з інших областей.

Всі учні першого курсу отримують стипендію, діти-сироти та діти пільгових категорій отримують грошову соціальну допомогу та безкоштовне харчування у їдальні закладу.

З метою підвищення суспільної активності учнів сформовано активи груп.

З метою розвитку самоврядування учнів в гуртожитку обрано раду гуртожитку. До її складу входять вісім учнів мешканців гуртожитку з високим рівнем соціальної активності, з них два учні Роздорожнюк Антон (гр.. 11) та Литвиненко Яна (гр.. 10) навчаються на першому курсі. Отже, загальна чисельність першокурсників, які беруть участь у самоврядуванні складає 25 %.

Слід зауважити, що із загальної кількості новоприбулого контингенту  76 % учнів першого курсу мають повну  середню освіту, 24 % складають учні з базовою загальносередньою освітою – це учні групи № 11, які опановують професією «Муляр. Лицювальник-плиточник».

З метою вивчення міжособистісних взаємин та згуртованості груп новоприбулого контингенту учнів класним керівникам рекомендовано провести діагностичне дослідження та опитування учнів. За результатами опитування з’ясовано, що учні першого курсу мають невисокий рівень зацікавленості у отриманні теоретичних знань, але при цьому запит на отримання знань з професійної підготовки має доволі високі показники.

Класними керівниками груп проведено соціометричне дослідження серед учнів з метою вивчення рівня згуртованості групи, статусу окремих учнів в колективі. За результатами соціометрії складено психолого-педагогічні характеристики на кожного учня та загальну психолого-педагогічну характеристику групи.

Зокрема аналіз результатів соціометричного дослідження учнів групи № 11 дав можливість виявити неформальних лідерів групи та рівень групової згуртованості. В подальшому ці дані будуть використані у корегування планів індивідуальної та групової виховної роботи з учнями.

Характеризуючи новоприбулий контингент учнів, слід наголосити на тому, що рівень їх соціальної активності невисокий, спостерігаються пропуски занять без поважних причин, трапляються випадки порушення навчальної дисципліни та правил проживання у гуртожитку. По фактах порушень Радою профілактики правопорушень сформовано банк даних на учнів. Зокрема на внутрішньому обліку порушників дисципліни за період з 01 вересня 2014 року учні групи № 11 Бистрицький Станіслав, Ляховецький Владислав, Лисенко Владислав, Лежепеков Олександр.

Одночасно потрібно взяти до уваги, що наказом по закладу трьом учням тієї ж групи (Бистрицькому С., Роздорожнюку А. Кравченко К) № 11 було оголошено подяку за активну участь у затримці правопорушника.

Усі ці факти з одного боку свідчать про закономірність нестійкої поведінки підлітків, а з іншого про необхідність посилення контролю з боку педагогічного колективу до учнів першого курсу і особливо майстра виробничого навчання групи Цветус Т.А. та класного керівника Лиман Я.О.. до учнів групи № 11 де навчаються наймолодші хлопці.

Крім посилення контролю найважливішим завданням педагогічного колективу  у роботі з новоприбулими учнями є організація позаурочної та дозвіллєвої діяльності. В перспективі потрібно виявити здібності запити учнів з метою більш ефективного впливу на їх свідомість.

Важливим також є своєчасне коригування планів навчально-виховної роботи, адже виховний захід на тему, яка не цікава підліткам не дає позитивного результату, не приводить до досягнення мети.

Але найголовнішим, на мій погляд, є ставлення педагогічних працівників до процесу виховання. У будь якому навчальному закладі педагогічний колектив вирішує триєдину задачу: виховання, навчання, розвиток. Вона називається так тому, що ефективність впливу на підлітків полягає саме у поєднанні цих важливих складових нашої роботи. Тому неприпустимо, наприклад, майстрам виробничого навчання самоусуватися від процесу виховання та перекладати відповідальність за роботу з вихованцями на класних керівників.

На останок зауважу, що до кінця навчального року ще багато часу і попереду у нас маса можливостей для усунення недоліків та плідної роботи адже потрібно лише бажання працювати.

 

    Наближається перше весняне свято – Міжнародний жіночий день, який у народі називають просто Жіночим днем, або ще простіше – святом 8 березня, яке традиційно вважається днем жіноцтва. 

    Саме з нагоди цього чудового дня в ДПТНЗ « Кролевецьке ВПУ» 6 березня 2014 року в приміщенні актового залу  відбулось чудове свято « Найдорожча в світі».  Насичена концертна програма вирізнялась новизною, створювала по-весняному гарний і святковий настрій. Справжні джентльмени – ведучі Дуленко В., Герман О. та Журавльов А.  дарували позитивну атмосферу, вітаючи найпрекраснішу половину закладу протягом усього свята. Всіх присутніх глядачів приємно вразили пісні Заїки Є., Боровик Д., Ткаченко О., Германа О., сподобався гумор від учнів групи № 11 Іванченка Д. та Барабоя В. Але найприємнішим сюрпризом для всіх було відео-вітання від чоловіків училища.



«Моя професія – моє майбутнє»

04 березня 2014 року класний керівник групи № 12 Січкар Т.О. провела виховну годину на тему «Моя професія – моє майбутнє» метою якої є сприйняття учнями актуальності будівельних професій на регіональному ринку праці. На заході були використані ІКТ – сучасна презентація професії «Муляр Штукатур Лицювальник-плиточник», профорієнтаційна виставка новинок літератури; анкетування учнів дало змогу розкрити ставлення дітей до обраної ними професії. Протягом всієї виховної години учні з цікавістю і небайдужістю слухали матеріал, задавали питання, долучались до обговорення.

 

Приємно вразили відповіді учнів під час підведеня підсумків виховної години, що було виявом вдало підібраної теми, адже учні свідомо поставилися до вибору професії




«В здоровому тілі – здоровий дух»

 

19 лютого 2014 року в спортивному залі проходило спортивно-масове свято «В здоровому тілі – здоровий дух» з нагоди Дня захисника Вітчизни. Участь приймали 2 команди найсильніших, най загартованіших хлопців училища, які вправно показали свої вміння у підтягуванні на перекладині, естафетах, влучній стрільбі з гвинтівки, проявили свої таланти у  привітальному виступі. Протягом всього свята тривала напружена гонка за І місцем, яке виборола з великим відривом гравці команди «Блискавка».



        

     «Є право – значить є надія»

 

       11 грудня 2013 року бібліотекарем  ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ» Лихацькою Н.В. спільно з бібліотекарем районної бібліотеки Левченко Г.Г. була проведена в групі № 5 за професією Вишивальник Кравець виховна година на тему «Є право – значить є надія», приурочена до відзначення Всеукраїнського дня прав людини

    Мета заходу: На прикладах із життя ознайомити учнів із кримінальною відповідальністю, показати які наслідки мають звичайні пустощі, нагадати права і свободи громадянина, сприяти вихованню законослухняних громадян.

 

 


«Слава козацька жива»

 

            15 жовтня 2013 року з метою виховання в учнів почуття поваги до історії України, зокрема козацтва в Україні, згадати славні діла українських козаків був проведений усний журнал «Слава козацька жива», присвячений Дню українського козацтва в приміщенні читального залу бібліотеки ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ» бібліотекарем Лихацькою Н.В. На захід були запрошені представники адміністрації закладу, класний керівник, майстер виробничого навчання групи № 3. Використано різні форми подачі інформації: бесіда з учнями, виставка тематичної літератури, використання прислів'їв, приказок тощо. Цікавий змістовний матеріал викликав інтерес молодого покоління до минулого України.

 

 



 

 

З А П А М ’ Я Т А Й

 

Правила взаємин!

1.     У ставленні до іншої людини завжди будь ша­нобливим, уважним, доброзичливим.

2.     Ніколи не дозволяй собі насміхатися над вада­ми людини.

3.     Не намагайся бути «кращим» за всіх.

4.     Не соромся поступатися іншому.

5.     Не накопичуй образ і не дуйся, краще перший посміхнися.

6.     У відповідальний момент вмій стримати себе і уникни конфлікту.

 

Правила протипожежної безпеки для учнів

Категорично забороняється:

·        гратися із сірниками;

·        запалювати папір або інші предмети і переноси­ти вогонь;

·        без нагляду дорослих запалювати вогнище із сухого листя, сміття, різних відходів горючих матеріалів;

·        вигрібати вугілля під час його горіння в печі;

·        вмикати електроприлади за відсутності дорослих;

·        класти іграшки та інші предмети на запалені плити або увімкнені електроприлади;

·        запалювати легкозаймисті речовини або пе­ревіряти їх на вогнетривкість.

 

Правила безпечної їзди на велосипеді

1.     Виїжджати на проїжджу частину на велосипе­дах забороняється дітям до 14 років.

2.     Забороняється їздити по тротуарах, якщо є ве­лосипедна доріжка.

3.     Небезпечно влаштовувати буксирування вело­сипедів.

4.     Не можна возити пасажирів, якщо немає до­даткового сидіння.

5.     Перед переходом вулиці слід зупинятися і пе­реходити вулицю по пішохідній доріжці, ведучи по­ряд велосипед.

 

Безпека в закладі

1.     Коли входиш до закладу, не штовхайся, не поспішай випередити усіх.

2.     Йдучи по коридору, треба триматися праворуч, не можна бігати, кричати, тримати руки в кише­нях, тулитися до стінки, затівати бійку.

3.     Під час перерви можна грати у безпечні ігри.

4.     Користуючись сходами, не можна штовхатися, зупинятися, підставляти ноги, затівати ігри, з'їжджати по поручнях.

5.     Снідати під час перерви потрібно в їдальні. їсти на ходу не можна.

 

Обережно! Піротехнічні засоби

Піротехнічні засоби - це петарди, хлопавки, бен­гальські вогні, ракетниці тощо. Категорично заборо­няється:

·        користуватися саморобними піротехнічними засобами;

·        запалювати бенгальські вогні біля ялинки, при великому скупченні людей, біля дітей у маскарад­них костюмах;

·        підривати петарди в приміщенні, в покинутих будівлях, біля житла людей;

·        цілитися хлопавкою в обличчя, стріляти по лег­козаймистих предметах.

Ракетниця для феєрверків повинна знаходитися лише в руках досвідченого дорослого.

 

Якщо в приміщенні відчутний запах газу…

Потрібно:

1.     повідомити дорослих;

2.     відкрити вікно, провітрити приміщення;

3.     закрити крани на плиті перекрити газ на трубі;

4.     не вмикати світла, не запалювати сірників;

5.     зателефонувати 104.

 

Сказ ­– захворювання смертельне

Збудник хвороби - вірус, який знаходиться в слині і мозку хворих тварин. Розповсюджують хво­робу лисиці, вовки, бродячі собаки та кішки. Мож­на заразитися не тільки при укусі, але й при попа­данні слини на шкіру, де є подряпини. Врятувати хворого на сказ неможливо, але хворобу можна по­передити. Якщо вас вкусила навіть на вид здорова тварина, обов'язково зверніться в лікарню!

 

Про вибухонебезпечні предмети

1.     Не торкайтеся до вибухонебезпечних пред­метів: гранат, детонаторів, патронів, мін і снарядів. Вони можуть зірватися від удару, тертя, нагріван­ня, при спробі їх розібрати.

2.     Їх можна виявити в лісі, в полі, на пустирі, на березі річки і водойми, під час земляних чи будівельних робіт, під час походу чи екскурсій.

3.     При виявленні вибухонебезпечних предметів запам'ятайте місце, поставте мітку.

4.     Негайно повідомте про знахідку в школу, в міліцію, в найближче підприємство. Не торкайся сам і не дозволяй іншим торкатися до цих предметів.

 

Гігієна письма і читання

При письмі і читанні сидіть рівно, злегка спер­шись на спинку парти. Ноги поставте рівно. Не при­тискайтеся грудьми до парти.

Світло повинно падати зліва. Так воно не робить тіні від руки. Відстань від очей до нижньої і верхньої частини книги чи зошита повинна бути од­наковою. При цьому вона має бути рівною довжині зігнутої руки від ліктя до кулачка.

 

Нікотин – отрута

Куріння – шкідливе для здоров’я. найбільшу шкоду нікотин приносить підлітковому організму. Люди, що почали палити до п’ятнадцяти років помирають від раку легень у п’ять разів частіше. У цигарках міститься близько 1200 отруйних сполук.

На організм дівчаток нікотин впливає значно згубніше.

Нікотин – отрута. Він повільно вбиває ваші таланти, красу, працездатність, спритність. Ваше здоров’я у ваших руках.

 

Перша допомога при подряпинах, саднах, порізах

Запам'ятай!

Якщо ти поранився, головне зупинити кровотечу та не допустити потрапляння інфекції до рани.

1.     Промий рану перекисом водню (вода з-під кра­ну не годиться).

2.     Продезинфікуй розчином йоду чи зеленки.

3.     Заклей рану лейкопластиром або наклади пов'язку.

                       4.     Щоб від садна не було тривалого крововиливу під шкіру («синця»), до місця удару приклади змо­ченого холодною водою рушника, шматочок льоду, холодний металевий предмет тощо.

 

П р а в и л а

 внутрішнього розпорядку гуртожитку ВПУ

 

І. Загальні положення

 

1.     Поселення учнів, студентів, слухачів підготовчого відділення факультетів (інститутів)

 до гуртожитку здійснюється за погодженням з директором ВПУ  або заступником з НВР.

 При поселенні укладається угода (контракт) на проживання.

2.     Особа, яка поселяється до гуртожитку, зобов’язана особисто пред’явити паспорт

 паспортистові гуртожитку, здати завідуючій гуртожитку (коменданту) ордер на право

зайняти місце в гуртожитку з попередньою оплатою всього терміну проживання, але не менш,

 як на місяць вперед. Вона має пройти інструктаж з техніки безпеки

 по експлуатації електропобутових приладів, побутової радіоапаратури і газового

обладнання, вивчити правила внутрішнього розпорядку, включаючи порядок

 виселення з гуртожитку. Інструктаж здійснюється завідуючою гуртожитку

(комендантом) і підтверджується особистим підписом мешканця в спеціальному журналі.

 

ІІ. Умови проживання

 

1.     У кожній кімнаті гуртожитку з числа її мешканців обирається староста,

 на кожному поверсі – староста поверху.

   2. Мешканцям гуртожитку видаються перепустки на право входу до гуртожитку.

       3. Вхід до гуртожитку дозволяється:

  • мешканцям даного гуртожитку до 22.00 год. за пред’явленням перепустки;
  • після 22.00 за окремим порядком;
  • відвідувачам – з 8.00 до 22.00 год. При вході до гуртожитку відвідувач пред’являє

черговому документ, який посвідчує особу і реєструється в книзі відвідувачів.

Мешканець гуртожитку зобов’язаний особисто зустріти гостя біля чергового

гуртожитку і провести його при залишенні гуртожитку. Відповідальність за своєчасне

залишення відвідувачами гуртожитку і дотримання ними правил внутрішнього

 розпорядку несуть мешканці, які запросили гостей.

3.     Усі мешканці гуртожитку залучаються до господарських робіт (4 години на місяць),

виконують роботи по підтриманню порядку і чистоти у своїх кімнатах, робочих кімнатах, в кімнатах загального користування.

4.     Комендант гуртожитку в присутності комісії у складі 2 чоловік має право в будь-який

 час контролювати санітарний стан кімнат та гуртожитку, стан постільної білизни,

стан опалювальної системи й таке інше.

ІІІ. Права і обов’язки мешканців гуртожитку

Мешканці гуртожитку мають право:

·       користуватися приміщеннями навчального і культурно-побутового призначення,

обладнанням і майном гуртожитку;

  • обирати раду гуртожитку і бути обраним до її складу;
  • через раду гуртожитку брати участь у вирішенні питань, пов’язаних з покращенням

житлово-побутових умов, організації виховної роботи і дозвілля, роботи

обслуговуючого персоналу тощо.

Мешканці гуртожитку зобов’язані:

  • знати і неухильно дотримуватись правил внутрішнього розпорядку;
  • підтримувати чистоту і порядок у своїх кімнатах, місцях загального користування і брати

           участь в усіх видах робіт, пов’язаних з самообслуговуванням, щоденно прибирати

         

         кімнати і блоки;

  • дбайливо ставитись до державного майна – приміщень, обладнання, майна

 гуртожитку, економно витрачати електроенергію, газ і воду;

  • своєчасно вносити встановлену плату за проживання у гуртожитку, постільні речі, а

також за всі додаткові платні послуги, якими вони користуються;

  • при залишенні кімнати вимкнути світло, зачинити вікна, здати ключ від кімнати

черговому вахтеру;

  • своєчасно подавати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання;
  • відшкодувати заподіяні матеріальні збитки відповідно до діючого законодавства;
  • про всі надзвичайні події у гуртожитку терміново повідомляти завідуючій гуртожитку

 і раді гуртожитку;

  • дотримуватись правил техніки безпеки; пожежної безпеки при користуванні

електричними і газовими приладами, не встановлювати без дозволу адміністрації

гуртожитку додаткові електроспоживаючі прилади (особисті електропобутові прилади і радіоапаратура, комп’ютерна та інша техніка мешканців підлягають реєстрації

у коменданта гуртожитку).

  • по закінченні навчання або при достроковому позбавленні права на проживання

 у гуртожитку виселитися з гуртожитку в 2-тижневий строк.

Мешканцям гуртожитку забороняється:

  • самовільно переселятися з однієї кімнати до іншої;
  • переробляти та переносити інвентар і меблі з однієї кімнати до іншої або виносити їх

 з робочих кімнат;

  • прати білизну, чистити одяг і взуття в жилих кімнатах;
  • наклеювати або прибивати на стінах і шафах оголошення, розклади занять, плакати,

фотографії, малюнки тощо;

  • переробляти і ремонтувати електроустаткування, вмикати електроопалювальні прилади

 в жилих кімнатах;

  • проводити електромонтажні роботи в кімнатах та гуртожитку;
  • святкувати  дні народження і проводити дискотеки без письмового дозволу дирекції

гуртожитку;

  • самовільно замінювати дверний замок;
  • залишати сторонніх осіб після 22.00 без письмового дозволу дирекції гуртожитку

та квитанції про оплату їх перебування;

  • знаходитись в гуртожитку під час уроків;
  • приносити, вживати та зберігати алкогольні напої, палити в жилих і робочих

кімнатах, з’являтися в гуртожитку у нетверезому стані;

  • створювати шум з 22.00 до 7.00 години, вмикати радіотелевізійну та аудіо апаратуру

на гучність, що перевищує чутність кімнати;

  • тримати у гуртожитку домашніх тварин.

ІV. Заохочення і стягнення

З     За активну участь в культурно-масових заходах, роботах по підтриманню належного стану

        кімнати, гуртожитку та прилеглої території мешканці гуртожитку можуть бути заохочені.

       За порушення правил внутрішнього розпорядку і денного режиму гуртожитку

       на мешканців накладаються такі стягнення:

 – зауваження;

 – догана;

 – попередження про непоселення до гуртожитку на наступний навчальний рік;

 – розірвання угоди (контракту) на проживання.

     Заохочення і стягнення з мешканців гуртожитку у встановленому порядку виносяться

      заст. директора з НВР, комендантом гуртожитку, вихователями гуртожитку. 

              Правила внутрішнього розпорядку в гуртожитку ВПУ  м. Кролевець розглянуті

      та         затверджені на засіданні профспілкового комітету учнів ВПУ,

 

протокол № _____  від “ ____” ______________ 20__ року.

 

ПОГОДЖЕНО

Голова ПК

____________  Т. І. Міщенко

“___”_____________ 2013 р.

ЗАТВЕРДЖУЮ

ДиректорДПТНЗ

«Кролевецьке ВПУ»

______  Т.В. Єфіменко

“___”____________ 2013 р.

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про гуртожиток

навчального закладу

 

І. ЗАГАЛЬНЕ  ПОЛОЖЕННЯ

 

1.     Вселення учнів у гуртожиток здійснюється за погодженням з профкомом учнів за ордерами, виданими керівником навчального закладу або іншої відповідальної особи.

 

2.     Особа, якій надається гуртожиток, зобов’язана особисто пред’явити паспорт і здати завідувачу гуртожитку (коменданту) ордер на право зайняти місце в гуртожитку. Вона повинна пройти інструктаж з техніки безпеки при експлуатації електропобутових приладів, побутової радіоапаратури і газового обладнання, вивчити правила внутрішнього розпорядку і ознайомитись із встановленим порядком користування особистими електропобутовими приладами, а також порядком виселення із гуртожитку. Інструктаж здійснюється завідувачем гуртожитку (комендантом).

 

3.     Документи на прописку тих, хто вселяється в гуртожиток, подаються завідувачем гуртожитку в порядку, встановленому Міністерством внутрішніх справ України. Оплата прописки проводиться за рахунок особи, якій надано гуртожиток.

 

4.     При відрахуванні із навчального закладу, а також після його закінчення, мешканці звільняють гуртожиток протягом двох тижнів від дня виходу відповідного наказу. У випадках, коли з поважних причин учень не може залишити гуртожиток у відповідний термін, спільним рішенням дирекції закладу і профкому учнів навчального закладу цей термін може бути продовженим.

 

ІІ.  УМОВИ  ПРОЖИВАННЯ

 

 

1.     У кожній кімнаті гуртожитку із числа її мешканців обирається староста. Опис майна і речей загального користування в кімнаті, підписаний старостою кімнати, зберігається у завідувача гуртожитку (коменданта). Майно для особистого користування, а також речі загального користування видаються мешканцям під їх особисту відповідальність.

 

2.     Мешканцям гуртожитку видаються перепустки на право входу в гуртожиток.

 

3.     Вхід до гуртожитку дозволяється:

 

– мешканцям даного гуртожитку до 22.00 години при пред’явленні перепустки. Після 22.00 години вхід дозволяється у виключних випадках за попередньо виданим заступником директора з навчально-виховної роботи письмовим дозволом;

 

– гостям тільки у позаурочний час з 9.00 до 22.00 години. При вході до гуртожитку відвідувач пред’являє черговому документ, що посвідчує особу і реєструється в книзі відвідувачів. Мешканець зобов’язаний особисто зустріти гостя при вході і провести його при залишенні гуртожитку.

 

Відповідальність за своєчасне залишення відвідувачами гуртожитку і дотримання ними правил внутрішнього розпорядку несуть мешканці, які запросили згаданих осіб.

 

4.     Культурно-масові заходи в гуртожитку здійснюються за планом, розробленим радою гуртожитку і погодженим з дирекцією закладу. Усі заходи повинні закінчуватись до 22.00 години. З 22.00 до 7.00 години мешканці гуртожитку повинні дотримуватись тиші.

 

5.     Усі мешканці гуртожитку залучаються до господарських робіт з самообслуговування. Щоденно виконують роботи щодо підтримання порядку та чистоти в своїх жилих і робочих кімнатах, в секціях.

 

 

ІІІ.  ПРАВА  ТА  ОБОВ’ЯЗКИ 

МЕШКАНЦІВ  ГУРТОЖИТКУ

 

  1. Мешканці гуртожитку мають право:

 

ü     користуватися приміщеннями навчального і культурно-побутового призначення, обладнанням і майном гуртожитку;

 

ü     вимагати своєчасного ремонту або заміни обладнання, меблів, постільних речей та іншого майна гуртожитку, а також усунення недоліків у побутовому забезпеченні;

 

ü     обирати раду гуртожитку і бути обраним до її складу;

 

ü     брати участь через раду у вирішенні питань, пов’язаних з покращенням житлово-побутових умов, організації виховної роботи і дозвілля, обладнання та оформлення жилих кімнат і приміщень гуртожитку, роботи обслуговуючого персоналу та інших;

 

ü     звертатися зі скаргами до керівництва навчального закладу стосовно роботи обслуговуючого персоналу і житлово-побутових умов, які не відповідають вимогам Положення про гуртожиток і нормам утримання обладнання та гуртожитку.

 

  1. Мешканці гуртожитку зобов’язані:

 

ü     знати і суворо дотримуватись правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку;

 

ü     дотримувати чистоту і порядок в житлових кімнатах, місцях загального користування і брати участь у всіх видах робіт, пов’язаних з самообслуговуванням, щоденно прибирати жилі кімнати і блоки;

 

ü     дбайливо ставитись до приміщень, обладнання, майна гуртожитку, економно витрачати електроенергію, газ, воду;

 

ü     своєчасно вносити плату у встановлених розмірах за користування гуртожитком, постільними речами та за всі додаткові платні послуги, якими особисто користуються;

 

ü     особисті речі, що не потребують щоденного вживання, здати до камери схову. За речі, які не здані на зберігання, адміністрація відповідальності не несе;

 

ü     при залишенні кімнати необхідно вимкнути світло, зачинити вікна, здати ключ від кімнати черговому вахтеру;

 

ü     своєчасно давати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання, меблів;

 

ü     відшкодовувати заподіяні матеріальні збитки у відповідності до діючого законодавства;

 

ü     про всі надзвичайні події у гуртожитку терміново сповіщати завідувача гуртожитку та раду гуртожитку;

  

ü     дотримуватись правил техніки безпеки, пожежної безпеки при користуванні електричними і газовими приладами; не встановлювати без дозволу адміністрації гуртожитку додаткові електроспоживчі прилади (особисті електропобутові прилади та радіоапаратура мешканців підлягають реєстрації у завідувача гуртожитку);

 

ü     при залишенні гуртожитку на довгий час (більше одного тижня), а також при виїзді на канікули або на практику, письмово попередити заступника директора з навчально-виховної роботи, старосту кімнати (вказати адресу, куди вибув); одержане майно і ключі від кімнати здати завідувачу гуртожитку, а особисті речі – до камери схову;

 

ü     після закінчення навчання в закладі або після дострокового випуску виселитись із гуртожитку в двотижневий строк.

 

    3. Мешканцям гуртожитку забороняється:

 

ü     самовільно переселятися із однієї кімнати в другу;

 

ü     переробляти і переносити інвентар, меблі з однієї кімнати в іншу або виносити із робочих кімнат;

 

ü     прати білизну, чистити одяг і взуття в жилих кімнатах;

 

ü     наклеювати або прибивати на стінах і шафах оголошення, розклади, фотографії, малюнки й таке інше;

 

ü     проводити переробку і ремонт електроустаткування, вмикати електроопалювальні прилади в кімнатах;


ü     самовільно змінювати дверний замок;

 

ü     залишати сторонніх осіб після 22.00 години;

 

ü     приносити та вживати спиртні напої, курити в жилих і робочих кімнатах, з’являтися в гуртожиток у нетверезому стані;

 

ü     створювати шум, а також вмикати радіотелевізійну апаратуру на гучність, яка перевищує чутність кімнати;

 

ü     тримати домашніх тварин.

 

ІV.  ЗАОХОЧЕННЯ  ТА  СТЯГНЕННЯ

 

1.     За активну участь в культурно-масових заходах і роботі щодо покращення умов та побутового обслуговування мешканці гуртожитку заохочуються:

 

ü     оголошенням подяки;

ü     нагородженням пам’ятним подарунком або грошовою премією.

Окремі кімнати гуртожитку можуть бути нагороджені додатковим обладнанням та інвентарем, не передбаченим “типовими нормами обладнання гуртожитків”.

 

  1. За порушення правил внутрішнього розпорядку та режиму в гуртожитку на мешканців накладається стягнення:

 

ü     зауваження;

ü     догана;

ü     розгляд на раді профілактики училища;

ü     не поселення в гуртожиток у наступному році;

ü     виключення з навчального закладу.

 

  1. Заохочення та стягнення мешканцям гуртожитку виносяться  директором  навчального закладу за поданням ради гуртожитку та завідувача гуртожитку (коменданта) у встановленому порядку.

 

 

 

Заступник директора з НВихР          ............                     Л.В.Черноус                                    

Вогонь скорботи в серці на віки!

 

            Героїчна і водночас трагічна історія українського народу. Жахливим злочином проти власного народу став штучний голод 1932-1933 років. І це не історична минувшина. Він живе у пам’яті очевидців, пекучим болем відгукується у їх скронях.

            З метою вивчення тих трагічних подій, поглиблення знань учнів з історії України, рідного краю, на виконання розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.11.2012 № 462-ОД «Про заходи до Дня пам’яті жертв голодоморів в області у 2012 році» у ДПТНЗ «Кролевецьке ВПУ» відбулися заходи щодо вшанування жертв голоду-геноциду, безвинно загиблих   у 1932-1933 рр.:

-         19 листопада – викладач історії Назарчук О.А. підготував та провів урок «Голодомор 1932-1933 рр. – трагедія українського народу»

-         20 листопада – викладачі навчального закладу провели конференцію серед учнів «Голодомор як геноцид української нації»

-         21 листопада – викладач історії Назарчук О.А. підготував та провів інформаційну годину «Україна пам’ятає… Світ визнає»

-         22 листопада – класні керівники, викладач історії Назарчук О.А. розробили та провели у навчальних групах усний журнал «Твої жертви, рідний краю», де було досліджено долі земляків кінця 20-х, початку 30-х років ХХ ст.

У бібліотеці училища було оформлено книжкову виставку «Жнива скорботи», де було зібрано книги, матеріали періодичної преси про ті страшні роки. Ці матеріали широко використовуються учнями та викладачами, класними керівниками у навчально-виховному процесі.

Минають роки, линуть століття… Та зболена пам'ять про заморених голодом житиме вічно як нагадування минулого і пересторога майбутньому.

 

Лихацька Н.В., бібліотекар